Alla inlägg under februari 2013

Av bulimigirl - 26 februari 2013 18:32

Inte haft till gång till något annat en soppa denna veckan då jag hetsätit upp så mycket pengar tidigare... så äntligen går siffran neråt   

men i morgon kommer pengarna in på kontot, och har som vanligt panik!!! Hur mycket pengar kommer gå upp i rök denna månaden.

De jobbigaste är ju alla lögner då jag inte har råd att hitta på något. Känner mig så skamsen att de alltid ska bli lika dant hur många gånger man en tilltallar sig själv att de inte ska hända igen!!!  

Av bulimigirl - 20 februari 2013 13:47

Så trött på alla runtom som inte förstår att man inte alltid kan låtsas må bra.... orkar inte med alla dessa irriterande röster... vill bara försvinna ur repets grepp! Vill ha mitt eget liv men vad spelar de för roll när hjälpen inte finns till?  

Vill bara känna känslan av glädje och komma ihåg hur ett äkta leende känns som! VARFÖR ÄR LIVET SÅ SVÅRT?????????

 

 

Av bulimigirl - 11 februari 2013 22:27

Har fått allt fler frågor och kommentarer om just de jag undrade för flera år sedan...som tex

 

Finns de någon i samma sitts som oss, som man faktiskt kan prata med? någon som inte är ana eller mia utan någon, man bara kan byta tankar med?

 

Jag har letat så många gånger efter någon sådan och bristen på de fick mig att vilja dela min historia här! De finns nästan bara sidor för de som vill bli sämre... 

och om du vill bli bättre så tvingas du ta kontakt med vården vilket kan vara jätte jobbigt när man skäms som man  gör! 

 

Tänkte iallfall säga att om de finns någon som vill prata så finns jag att skriva till på via email på:

bulimigirl@hotmail.com

Av bulimigirl - 11 februari 2013 18:09

krav och måsten är de vad livet går ut på??? 

Är så trött på andra som vill styra ens liv, så trött på att aldrig bara få va... Vill bara sova bort mitt liv, slippa allt tjatt som folk säger, ska få en att må bättre. Jag tror min själ har gett upp hoppet på en kravfri framtid... Alla dessa måsten får mig att vilja spy ännu mer.

Varför kan inte världen bara stå still med mig, istället för att springa i förväg??? Ge mig en chans att hoppas???

 

   

Av bulimigirl - 9 februari 2013 23:56

HETSA, HETSA, HETSA..... KRÄKAS, KRÄKAS, KRÄKAS....

 

Förbannad på mig själv och alla runtom, vill leva men endå inte.... hatar min kropp. mitt liv, mitt allt! vill bara få allt att sluta... allt att försvinna!!!!!!  

Och de enda min psykolog säger och vill är att få mig sluta göra mig själv illa... hur FAN ska man må bättre då????

trodde dom skulle hjälpa på psyket men dom gör bara som alla andra runtom!!!!

sluta skärra och kräkas så mår du bättre.... BLIR FÖRBANNAD! Hur kan dom inte fatta att de jag behöver hjälp med är de som gör mig att må så dåligt, de som gör att jag vill göra mig illa!!!!" 

Vad är de för skit vård vi har i sverige???? 

När man inte vill ha hjälp får man den men när man vill ha den så skiter dom i en!!! 

Börjar förstå varför så många tar sina liv när inte psyket kan hjälpa... Dom förstår ju inte en JÄVLA sak!!!!! Och jag menar hur många mår inte skit i detta samhälle? hur många känner mågon som har en ätstörning eller som tagit livet av sig???

 

   

 

   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad väger du?
 40-45 kg
 45-50 kg
 50-55 kg
 55-60 kg
 60-65 kg
 65-70 kg
 70-75 kg
 75-80 kg
 80-85 kg
 85-90 kg
 90-95 kg
 95-100 kg
 över 100 kg
 mindre än 40 kg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards