Alla inlägg under september 2010

Av bulimigirl - 28 september 2010 20:57

Tiden går framåt för första gången på länge... Jag har tagit kontrollen tillbaks! Men vet inte för hur länge.

 

Har kräkts 1-2 gånger per dag istället för 5-6 gånger och hetsätningarna har gått från 3-4 gånger till 2 gånger i veckan. STOLT! R... kämpar med mig, utan honom vore jag förlorad!

 

Bulimin är fortfarande en stor del av mitt liv! Jag vet att, kanske om bara en dag eller två kommer hon att ta över igen. Men att veta gör det lättare, även om jag känner mig ensam så finns det personer runt om som alltid finns till hjälp trots att de inte känner till mitt problem.

 

Går inte i mina favorit jeans längre :( troligen gått upp 2-3 kg (ingen aning, har ingen våg i närheten) vilket kännbåde bra och dåligt. R.... säger att jag är vacker precis som jag är inifrån och ut, jag kämpar för din skull!  


  

Av bulimigirl - 19 september 2010 18:20

Hur man än gör så blir ju allt bara fel.... Fan sitter här och hetsäter! Kan inte sluta...Jag är den vidrigaste människan på jorden :'(

Av bulimigirl - 15 september 2010 14:16

Magen och höfter bara växer och växer :'( Vill inte mer... vill inte bli tjockare nu! Vill inte, jag klarar knappt att se mig i spegeln längre. Hur kan R.... Älska mig? Hur kan det vara möjligt att älska en så äcklig person?

 

Har dåligt samvete över att jag tar upp hans tid, han förtjänar bättre... varför valde han mig... det gör resan så mycket svårare, han vill att jag ska vinna över dig Buimin, men vet inte om jag kan... 

 

Kanske borde jag lämna honom så han slipper uppleva mer av min smärta... Älskar honom så otroligt men vill inte såra honom mer! Men gör jag det så har du redan vunnit Bulimi! Jag vill inte vara fast i dinna klor! Inte så här...    

 

  

Av bulimigirl - 12 september 2010 22:04

Är förskyld och all mat som kommer i magen åker ut där bak 5 min senare.. Inte vidare kul precis   visst slipper jag kräkas en hel del men iallfall...




Av bulimigirl - 3 september 2010 14:32

För hoppnings viss blir det ingen hetsätning i helgen... Ska till min pojk så har ingen chans att kunna! Vet inte vad jag skulle gjort utan honom...

 

Vill inte ha Bulimin i mitt liv men vågar inte lämna henne, tänk om allt blir fel... Tänk om alla hatar mig som hon säger... Då är jag helt ensam sen... Jag är en FET JÄVLA FEGIS! Det är bra att inse, jag förtjänar inte något bättre.

 

Jag trodde att jag skulle få en hjärtattack igår... hjärtat slog som aldrig förr och allt blev sudigt  är livrädd för vad som kan hända... spydde upp blod och mådde så otroligt dåligt... Har ingen att prata med, skäms för att säga till någon.

 

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad väger du?
 40-45 kg
 45-50 kg
 50-55 kg
 55-60 kg
 60-65 kg
 65-70 kg
 70-75 kg
 75-80 kg
 80-85 kg
 85-90 kg
 90-95 kg
 95-100 kg
 över 100 kg
 mindre än 40 kg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards