Alla inlägg under augusti 2010

Av bulimigirl - 29 augusti 2010 10:55

Solen lysser... ska man inte vara glad då? Jag vill kunna sig mig i spegeln och se en person jag gillar. Men det enda jag kan se är allt jag hatar!

 

Jag är inte dum, jag ser att jag inte är i fetma conen, jag vet att dom flesta skulle kalla mig normal. Men det är inte så jag känner mig! Jag vill må bra och vara nöjd med hur jag ser ut inifrån och ut! 

 

Det handlar om känslor inte om att vara vacker... Jag kommer aldrig att vara vacker men jag vill se mig själv som en bra person. 

 

Jag vill att mina föräldrar ska vara stolta över mig, bara en gång! istället för min syster, hon är så perfekt och jag vet att det aldrig kommer att bli det. Men jag vill bara höra att jag dugger som jag är, bara en gång. Jag kämpar varje dag för att få höra dem säga orden.

 

  

Av bulimigirl - 26 augusti 2010 18:54

FAN vad jag HATAR dena KROPP! Varför kan jag aldrig få vara nöjd... Skäms när jag äter framför någon det känns som om fettvalkarna bara hänger ut mer och mer....

 

Jag vill inte ha det så här... Hur mycket måste jag kämpa för att kunna vara nöjd? Kommer jag någonsin att bli det? Varför ska alla andra vara så perfekta och så vackra på alla håll? Jag förtjänar inte ens att finnas i deras närhet...

 

Syrran är äntligen mulligare en mig... men hon strålar med sin livsglädje och får mig att känna mig så mycket fetare en henne i allfall. Detta får mig att tänka kanske är det inte kroppen utan personligheten som väljer om man är smal eller fet....  


  

Av bulimigirl - 25 augusti 2010 14:03

Hetsätandet är som förr igen   Jag är den vidrigaste människan på jorden!!!!! FAN varför fortsätter jag???? VARFÖR??? Vågar inte ställa mig på vågen, inte efter sommaren. Jag har blivit så fet som man kan bli!!!!

 

Hatar dig Bulimi!!!! Hatar allt som har att göra med dig!!!!! Lämna mig ifred!! Jag vill inte mer nu.... 

 

  

Av bulimigirl - 18 augusti 2010 10:57

Fyyy FAN vad arg jag blir... Själviska ruttna idiotiska människa!!!!! Jag har ju för i helvete gjort allt för dig, du ska vara min morsa inte tvärtom..

 

Det enda du kan göra är att påpeka allt du tycker jag gör fel, trött på att höra hur fet du tycker att jag är. Vem är det som tagit hand om dig när du inte gjort mer än glo in i vägen hela dagarna? Vem kom hem varje helg från skolan för att ta hand om sin deprimerade morsa???? Var det inte jag????

 

Jag är så himla trött på att du alltid ska stå i centrum! När ska jag få leva mitt liv istället för att ta hand om dig????   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad väger du?
 40-45 kg
 45-50 kg
 50-55 kg
 55-60 kg
 60-65 kg
 65-70 kg
 70-75 kg
 75-80 kg
 80-85 kg
 85-90 kg
 90-95 kg
 95-100 kg
 över 100 kg
 mindre än 40 kg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards