Alla inlägg under december 2010

Av bulimigirl - 16 december 2010 21:23

Vet inte vad jag gör eller vem jag är!!! Varför tårarna rinner ner för mina kinder utan att jag känner någonting... Varför gråter jag? Ibland känns det som om min kropp vill ge upp mer en psyket! Vet inte varför, borde det inte vara tvärtom?

 

Vet inte vad jag ska säga när någon frågar varför jag gråter, för jag vet inte!!!

Någon annan gråter åt mig, är det för att orken inte finns att göra det med känslor? Min kropp skriker och gråter av ilska! Jag vill inte hem till helvetet i jul igen.. Snälla Bulimin ta mig här ifrån, ta mig ifrån denna situation.

Känner mig så ensam trots alla runt om mig! Känns som att jag står still när de andra rör sig!

Av bulimigirl - 10 december 2010 14:30

Jao  jag ä pank!!!! Kan inte hetsäta .... Vill verkligen inte springa till mina vänner och be om att få låna någon hundring för mat igen   trots att de så gärna skulle låna mig pengar.

 

Hatar att behöva springa till andra för att kunna få hetsäta... må hända att lögnerna är lätta och det är ju för mat (eller nja snarrare godsaker).



Av bulimigirl - 5 december 2010 19:14

Mitt liv har gått tillbaka till hetsätning och spy.... SKÄMS!!!! Hade aldrig vågat säga de om jag inte var anonym.

 

Vet inte alls vilka ni är där ute.. eller ens om ni kanske bor granne med mig, kanske sitter ni till och med och skrattar efter att ni läst dena blogg. Det vet jag inte...  

 

Jag är den jag är och liksom dig har jag mina brister i livet.. ingens liv är perfekt men det finns både bättre och sämre... Här får ni komma precis som ni är... arga som ledsna, glada som lyckliga..

Av bulimigirl - 4 december 2010 00:07

Har inte ätit alls mycket de här dagarna... vilket slutade med att jag var yrr hela dagen.. Trodde det berode på trötthet men de vissade sig vara mat brist....

 

Svimmade halft av och vaknade av ett hetsätningsug... Kan inte beskriva känslan av hur skönt det var i stunden men hur äcklig jag känner mig nu!

Har varit så pank att jag inte har haft råd med hetsätning mat men idag gick räkningen upp på 289 kr... snyft! Ångar mig men det finns inget att göra, behövde hetsäta och just nu orkar jag inte gå emot Bulimins vilja, alldels för trött...    

 

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad väger du?
 40-45 kg
 45-50 kg
 50-55 kg
 55-60 kg
 60-65 kg
 65-70 kg
 70-75 kg
 75-80 kg
 80-85 kg
 85-90 kg
 90-95 kg
 95-100 kg
 över 100 kg
 mindre än 40 kg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards